Słodycze reklamowe z białej czekolady – jakie mają właściwości?

Słodycze reklamowe

Słodycze reklamowe

Jednym z najpopularniejszych rodzajów reklamowych słodkości są różnego rodzaju czekolady. Tego typu produkty przybierać mogą różne postacie – gotowych tabliczek, bombonierek, pralinek, czekolad o różnych kształtach, na przykład Mikołaja czy zajączka oraz pojedynczych czekoladek. Wykorzystać można je na wiele różnych sposobów – wręczając kontrahentom podczas różnego rodzaju wydarzeń branżowych takich, jak konferencje czy targi czy wysyłając klientom z okazji Wielkanocy, Bożego Narodzenia czy jubileuszu marki. Jakie właściwości ma jeden z rodzajów reklamowych słodkości, jakim jest gorzka czekolada?

Słodycze reklamowe przygotowane na bazie czekolady, w przeciwieństwie do tradycyjnej jej wersji – mlecznej, gorzkiej czy deserowej, nie zawierają kakao, która stanowi doskonałe źródło magnezu. W jej skład wchodzi natomiast tłuszcz, mleko oraz cukier. Wysokiej jakości produkt tego typu zawiera około 30% masła kakaowego. W produktach niższej jakości zastępowane jest ono utwardzanym olejem roślinnym, który przyczynia się do obniżenia walorów smakowych czekolady.

Zanim zdecydujemy się na zakup produktu, jakim są słodycze reklamowe z białej czekolady, należy dokładnie zapoznać się z ich składem. Im mniej masła kakaowego zawierają, tym niższa jest ich jakość. W celu urozmaicenia składu takiego produktu, dodaje się do niego dodatki takie, jak herbatniki, orzechy laskowe, wiórki kokosowe, migdały czy kawałki suszonych owoców.

Wysokiej jakości Słodycze Reklamowe z białej czekolady dostarczają organizmowi różnego rodzaju składników odżywczych. Zalicza się do nich między innymi witaminy A, D, E, K oraz witaminy z grupy B, a także minerały takie, jak magnez, fosfor, żelazo, wapń czy potas. 100 gramów białej czekolady zawiera około 56 gramów węglowodanów, 34 gramy tłuszczu i 6 gramów białka. Jedna jej tabliczka to około 550 kalorii. Decydując się na zakup reklamowych słodkości w formie białej czekolady, szczególną uwagę należy zwrócić na stosowne zaprojektowanie jej opakowania, na którym znaleźć może się między innymi logo firmy czy jej slogan reklamowy.

Możliwość komentowania Słodycze reklamowe z białej czekolady – jakie mają właściwości? została wyłączona

Filed under Gadżety reklamowe

Comments are closed.