Coraz więcej firm oferuje swoim klientom darmowe kubki. W zakładzie fryzjerskim, prywatnej przychodni, w salonie jubilerskim i w wielu innych miejscach, w których robimy zakupy lub korzystamy z usług firmy, otrzymujemy gratisowe kubki. Również w hipermarketach kubki są częstym dodatkiem do promowanego produktu, chociażby do torebki z kawą, czy suplementu diety. Kubki są nagrodą w wielu konkursach promocyjnych. Jeśli jesteś przedsiębiorcą i zależy Ci na reklamie, pozyskiwaniu nowych klientów i zatrzymaniu stałych klientów, kubki z logo Twojej firmy będą dobrym pomysłem. Wybierz coś dla siebie i buduj pozytywny wizerunek swojej firmy!
Kubki reklamowe z nadrukiem, wykonane z porcelany, są chyba najczęściej wybierane przez przedsiębiorców. Musimy zadbać by nasze kubki nie były…nudne. Soczyste kolory przyciągają wzrok, ale we wszystkim zachowajmy umiar. Jeśli nasza firma posiada swoje barwy, w tych samych kolorach zaprojektujmy nasz kubek. Postaw na ciekawą grafikę lub szalony pomysł. Grunt to się wyróżniać.
Logo powinno być widoczne i trwałe, nie powinno się ścierać nawet po wielokrotnym zmywaniu z użyciem płynu do naczyń. Może warto wybrać te modele, które nadają się do mycia w zmywarkach? Kubki bardziej odporne na wysokie temperatury są trwalsze. Nadruk umieszczamy na ściance kubka, chociaż możemy postawić na oryginalność i umieścić napis na ściance zewnętrznej lub na uchu. Będzie nietuzinkowo.
Firmowe kubki reklamowe powinny być praktyczne i uniwersalne. By tak się stało wybierzmy standardową pojemność. 250 ml – 300 ml, takie pojemności powinny przypaść klientom do gustu. Ucho powinno być poręczne i wygodne. Picie kawy lub herbaty ma być przecież przyjemnością.
A może zdecydujemy się na termiczne kubki reklamowe? Idealnie nadają się do jazdy samochodem lub podczas intensywnej pracy, gdy nie mamy czasu co chwilę zaparzać nowej kawy. Kubki termiczne dłużej niż kubki porcelanowe utrzymują ciepło. Najlepsze będą te z podwójną ścianką i o w miarę dużej pojemności (około 400 ml).